Cockermouth Post Office - Cockermouth

Adresse: 12 Station St, Cockermouth CA13 9QW.
Telefon: 01900825890.
Webseite: postoffice.co.uk.
Spezialitäten: Postamt, Bank, Business-Banking-Service, Kurierdienst, Versanddienst, Versanddienstleister.
Andere interessante Daten: Lieferdienst, Service/Leistungen vor Ort, Rollstuhlgerechter Eingang, Debitkarten, Mobile Zahlungen per NFC, Kreditkarten.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 67 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 2.6/5.

Ort von Cockermouth Post Office

Das Cockermouth Post Office ist eine empfehlenswerte Anlaufstelle in Cockermouth, CA13 9QW. Mit seiner Adresse in der Station St 12, ist es gut gelegen und einfach zu finden. Die Einrichtung ist rollstuhlgerecht und bietet eine Vielzahl an Services und Leistungen vor Ort an. Sie können ganz bequem mit Debitkarten, Kreditkarten und sogar per Mobile NFC-Zahlung bezahlen.

Das Postamt bietet eine breite Palette an Spezialitäten an. Dazu gehören Postdienstleistungen, Bankgeschäfte, Business-Banking-Services, Kurierdienste und Versanddienste. Es gibt auch einen Lieferservice, was sehr bequem ist. Das Unternehmen hat eine durchschnittliche Bewertung von 2.6/5, nach 67 Kundenmeinungen auf Google My Business.

Kundenzufriedenheit ist wichtig, und das Cockermouth Post Office ist bestrebt, seinen Kunden den bestmöglichen Service zu bieten. Das Personal ist freundlich und hilfsbereit, und das Unternehmen ist bestrebt, sicherzustellen, dass die Bedürfnisse seiner Kunden erfüllt werden. Wenn Sie also auf der Suche nach einem zuverlässigen Postamt und Versanddienstleister sind, ist das Cockermouth Post Office eine hervorragende Wahl.

Das Cockermouth Post Office ist nicht nur ein Postamt, sondern auch ein Geschäft, das sich auf die Bedürfnisse seiner Kunden konzentriert. Es bietet eine Vielzahl von Dienstleistungen an, von Bankgeschäften bis hin zu Kurierdiensten, und ist stolz darauf, seinen Kunden einen bequemen und zuverlässigen Service zu bieten. Das Unternehmen verfügt über eine eigene Website, auf der Sie weitere Informationen finden und auch online mit dem Postamt in Kontakt treten können.

Insgesamt ist das Cockermouth Post Office eine empfehlenswerte Anlaufstelle für alle, die auf der Suche nach einem zuverlässigen Postamt und Versanddienstleister sind. Mit seiner breiten Palette an Spezialitäten und Dienstleistungen, seinem rollstuhlgerechten Eingang und seinen bequemen Zahlungsmöglichkeiten, ist es eine hervorragende Wahl für alle, die auf der Suche nach einem Postamt sind, das ihre Bedürfnisse erfüllt.

Wir empfehlen, sich die Website des Cockermouth Post Office anzusehen und mehr über das Unternehmen zu erfahren. Hier können Sie auch online mit dem Postamt in Kontakt treten und weitere Informationen erhalten. Das Cockermouth Post Office ist eine großartige Wahl für alle, die auf der Suche nach einem zuverlässigen und benutzerfreundlichen Postamt sind. Kontaktieren Sie sie noch heute über ihre Website

Bewertungen von Cockermouth Post Office

Cockermouth Post Office - Cockermouth
AgingChris
1/5

Went to post a parcel today and as its Christmas time you expect it to be busy. But what I find unacceptable is that there was only one counter open when the queue was out the door. The worst thing is there was another cashier on another counter but wasn't taking customers. After waiting 10 mins with barely any movement in the queue I walked out.

I don't blame the cashiers as they are doing what they can, but there is a serious management issue with this branch as this situation happens all too often and a quick look through reviews confirms this. Something needs to change in this regard as its clear this branch isn't very well managed

Cockermouth Post Office - Cockermouth
Gareth Mendus
5/5

Very helpful. Efficient. Friendly. I had 3 parcels for Australia. He advised me on how to make sure they were not over the 2k. So therefore saving me money. (I am a pensioner and these boxes were for my grandaughter) there was large queue forming but he was unflappable.
He would be an asset in any post office. The person in question was called Har
sha.This was at Cockermouth post office.

Cockermouth Post Office - Cockermouth
Ian Struthers
1/5

This post office has plenty of counters but very often only one counter is open and with a long queue it is not unusual to wait for half an hour or more. This is not a reflection on the overworked staff but it is a management issue to make sure more counters are open. Currently it is an unacceptable situation.

Cockermouth Post Office - Cockermouth
Emma Jennings
1/5

I bought some expensive shoes for my daughter's birthday. The shoes managed to come all the way from the Netherlands and all the way to Cockermouth. There was an attempt to deliver at my house but I was at work so the delivery went to the Post Office.
The staff on duty managed to NOT scan in the parcel. There were only two parcel deliveries from Parcel Force on the day in question. So that makes it a 50% failure rate. How is it even possible?
I have been down to the Post Office on 5 occasions to date. I can't get a refund from either Parcel Force or the shop as they are insistent the shoes are in the Post Office!
The Post Office response, 'fill in a form'
I have been chasing around for this parcel for 10 days, have lost money, my daughter didn't get her present.
They don't seem very bothered, just trying to pass the buck.
Horrendous experience and I feel I can't trust the workers at all.
They were nice shoes so who knows and where could they be?

Cockermouth Post Office - Cockermouth
Donna Holliday
1/5

40 minutes to get served, only 1 member of staff for 25 mins. Staff helpful and polite.

Cockermouth Post Office - Cockermouth
Ian Baines
1/5

Really poor service in here. One member of staff and a massive queue and no interest from that person in doing anything quickly.

Cockermouth Post Office - Cockermouth
Paula
1/5

The girls are friendly but that’s the only positive…. There was a queue out the door yet again and one person serving and a lady monitoring the queue and saying she could not serve ….this is my third visit today having spent my whole lunch break in queue and having to leave unserved and when I quietly spoke to lady monitoring queue a customer jumped in and verbally abused me….i am now stood in the queue for third time and have been here 45 minutes waiting to a bill that can only be paid in the post office…. As a local business we need to use the post office but the service and length of time in a queue gets worse and worse

Cockermouth Post Office - Cockermouth
John Angus
1/5

Queued for 45 minutes on Monday 11th, queue was all the way down into the shop. One member of staff serving while the other two were faffing about. Good customer service means that when there is a large queue somebody steps in to help out. This did not happen. Some customer service training would be useful here. If I could give less than one star I would. Totally disgusted with the quality of service as customers seem to come second.

Go up